رئیس انجمن هنر‌های نمایشی اندیمشک گفت: فراخوان دومین جشنواره استانی تئاتر برنا برای برگزاری در بهمن ماه ۹۸ در شهرستان منتشر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی آشوغ رئیس انجمن هنر‌های نمایشی اندیمشک گفت: انجمن هنر‌های نمایشی شهرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با هدف ارتباط و هم اندیشی و هم نشینی گروه‌های نمایشی در خوزستان اقدام به برگزاری دومین جشنواره استانی برنا در تاریخ ۱۱ الی ۱۴ بهمن ماه ۹۸ در اندیمشک خواهد کرد.

او افزود: نیت و هدف اصلی برگزاری این رویداد نمایشی پرداختن و بها دادن به نیرو‌های جوان و خلاق درون استان و دیده شدن گروه‌های نمایشی خوزستان و همچنین بروز و کشف استعداد‌های جوان در سطح استان است که کمتر مجال شرکت در رویداد‌های مهم استانی را پیدا کرده اند.

آشوغ تصریح کرد: این جشنواره با موضوع آزاد و اولویت پرداختن به شیوه‌های نوین نمایشی، تجربه‌های نوین اجرایی و استفاده حداقلی از دکور است.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی اندیمشکگفت: جشنواره در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی به صورت رقابتی برگزار می‌شود و گروه‌های متقاضی برای شرکت در این دوره از جشنواره ۳ نسخه فیلم اثر نمایشی به همراه پروانه نمایش شورای نظارت شهرستان متقاضی را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

این مقام مسئول ادامه داد: به علت ذیق منابع مالی از دادن مبلغ ورودی به گروه‌های پذیرفته شده معذور هستیم، اما اسکان و پذیرایی برای تمامی هنرمندان گروه‌های نمایشی منتخب مهیا شده است.

او اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار نمایشی تا تاریخ ۲۰ دی ماه ۹۸ است و گروه‌های نمایشی باید مدارک ذکر شده را به آدرس دبیرخانه واقع در اندیمشک، کوی زیبا شهر، خیابان شهید دلپذیر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک، صندوق پستی ۳۷۱ ارسال نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۳۶۹۳۶۷۲۸۰ (بهروز وفایی) تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار